【弗爆復出】老婆呷醋 罰張繼聰舉鐵?

    女星衛詩雅(Michelle)、張繼聰、羅蘭與導演劉孝偉等到尖沙咀出席電影活動,阿聰透露在電影中與Michelle飾演夫妻,因故事涉與患癌女兒生離死別,身為爸爸的他特別有感觸:「舊年聖誕拍架,過咗個黑色聖誕,拍到心臟病!(睇番有冇喊?)忍到,喺個丹田chok住chok住!」Michelle則說:「阿聰佢好幫我,知我冇小朋友,畀我去佢屋企睇佢同仔仔相處,仲同阿Kay(謝安琪)傾偈了解吓懷孕、抱仔嘅感覺、做媽媽嘅心態。」

    阿聰又笑言向阿Kay隱瞞劇情,擔心當時佗住囡囡的她聽後會抑鬱,Michelle爆料說:「所以我哋兩個出咗花園傾!(唔怕令阿Kay誤會?)唔會,佢仲同阿聰一齊車我返屋企。(拍完唔敢生仔?)唔會,最近屋企又多咗個小朋友出世,更明白角色嘅心痛。」

    講到阿聰太太阿Kay復出,問老婆有否向他表示感到壓力?他說:「冇喎,其實佢係早咗復出,初初預算唔係咁架,要多謝咁多工作邀請佢,佢已經準備咗一個月,跟我個健身教練操弗,成個運動員咁,佢仲約我去舉鐵,我老婆算係典範嚟,大家唔使怕復出唔夠弗。」講到太太抱怨囡囡只識叫爹哋,問會否訓練囡囡叫媽咪?阿聰:「一陣識嗌媽咪又到哥哥呷醋,然後又到爺爺,等佢慢慢嚟。」

    衛詩雅(左)、張繼聰同羅蘭一齊出席電影活動。
    Michelle就讚張繼聰同謝安琪好幫佢。
    雖然上埋屋企傾偈,但就冇畀阿Kay誤會~
    羅蘭
    新戲入面,衛詩雅同張繼聰就飾演一對夫妻。
    張繼聰拍嗰時唔敢同老婆講劇情,因為怕當時佗緊B嘅老婆聽完會有抑鬱。
    仲話就算套戲點,都唔會令佢唔生小朋友。
    Michelle仲刻意上張繼聰屋企取經!
    仲講笑咁話拍到自己有心臟病!
    張繼聰又爆老婆操到好弗復出!
    (ON.CC)
    SHARE