【向女友求信心】馬國明降完魔都無信心……

    藝人馬國明出席網絡頒奬典禮,憑電視劇集《降魔的》馬季一角奪得「人氣電視男角色」,馬國明對得奬表示驚喜,問他最想奪得什麼奬項?他坦言:「作為演員,攞角色奬會好開心,因為表示自己做到嘢。」問到今年是否最喜歡馬季這個角色?他就表示同樣喜歡《心理追兇》裏面的角色:「唔係嗰個角色受歡迎我先會鍾意,因為有時受唔受歡迎都係講運氣,不過都多謝觀眾鍾意馬季。(對TVB台慶頒獎典禮有信心?)冇信心,唔會因為攞咗呢個奬就有。」

    問到有否跟緋聞女友黃心穎分享得獎感受?他直言:「今晚有同佢講,佢最近好忙呀,佢有同我講Enjoy the party!(係咪第一個報喜畀佢知?)應該都係,但佢唔係唯一一個。(你咩都同佢分享?)都唔會嘅,唔會話每做一件事都唔會報告,今晚外景或者食咗乜嘢就唔會講。」至於會否跟心穎食飯慶祝?馬國明就表示:「要睇佢得唔得閒,呢排佢都好忙。」

    此外,講到在節目《Do姐再Shopping》中深得鄭裕玲(嘟姐)歡心?他笑說:「係農夫得嘟姐歡心,其實拍之前都同佢哋傾過,會表現到三個妃子爭寵咁,嘟姐表面上寵我,畀個好位我,農夫同嘟姐合作咁耐,冇人可以取代到。」

     

    呢次佢就奪得「人氣電視男角色」!
    雖然拎到呢個獎,但佢就對拎視帝冇咩信心!
    仲話心穎呢排好忙,唔知可唔可以一齊慶祝。

    佢就話雖然有同心穎報告,但就唔係唯一一個。

    仲話其實自己唔係咩事都會報告。

    馬國明(左)最近同嘟姐嘅節目大受好評!

    (ON.CC)

    SHARE