【公主結婚了﹗】駙馬甜蜜表示:一生一世愛佢同照顧佢

    「菲律賓公主」陳昭昭大婚,今日同拍拖兩年半嘅男友李志豪(Franky)拉埋天窗,晚上一對新人喺何文田擺酒,陳昭昭身穿谷胸拖尾白色婚紗同老公恩愛現身,傳媒要求佢哋咀嘴,昭昭怕醜避開,老公只係錫到佢塊面,姐妹團有前亞姐王瑋、梁焯滿、仙樂都、林雅詩。

    一對新人接受訪問,昭昭被問到今日有冇感動事件?佢話:「今日早上行教堂,宣布承認佢係我丈夫,病與苦患難都會一齊時,自己把聲都震震哋,見到老公有啲淚光,自己忍得到冇喊,因為知道喊就爆喊收唔到。」

    問到老公對你有乜承諾?李志豪發表愛的宣言:「一生一世愛佢同照顧佢。」昭昭話現場佈置好似上帝花園,因為兩夫婦都經歷一啲嘢先喺埋一齊,都有啲起伏,希望婚姻係一生一世。問到今早接新娘有冇為難老公?李志豪表示:「都係做吓運動跳吓草裙舞扭吓腰,呢班姐妹都算好溫柔。」

    問昭昭婚後係咪做少奶奶?李志豪搶答:「我會盡一切能力,令到太太做少奶奶。」昭昭就話:「自己都希望工作,因為仲有公職在身,老公啱啱追我時,就話可以請六個工人照顧我,因為佢係印尼人,當時就咁講。」問到o依家兌現未?有冇三個工人?昭昭笑笑話:「o依家係冇嘅。」而會唔會生B就順其自然。

    至於身為「昭昭公主」嘅尊貴身份,問到有冇向棉蘭老島報喜?昭昭話:「有報喜,不過嚟唔切喺嗰邊搞慶祝儀式,因為冇時間,連度蜜月都要押後。」駙馬李志豪就話:「計劃去歐洲度蜜月。」問到駙馬嘅職業?昭昭公主代答:「老公喺印尼做生意。」之前有報道話係做中港司機,昭昭緊張解釋:「一直都唔知點解有咁嘅說法。」李志豪就親自解答:「經營海產生意,賣海參嗰類嘢。」

    (蘋果日報)

    SHARE