【痛足36小時】最後「食全餐」誕6.6磅B仔

    藝人賴慰玲日前誕下6.6磅男B,現於家中坐月,今接受周刊訪問,講番日前生仔的「戰況」,原本想順產的她,因距離穿羊水時間太長,最終要剖腹生B,她謂:「BB係喺預產期出世,當時係穿羊水入院嘅,嗰陣都未開始痛,我仲買啲生果、零食,諗住享受埋(卸貨前)最後嘅時光,點知陣痛就愈嚟愈勁,痛到都食唔到嘢,痛到我大叫原來生仔係咁痛嘅,但我覺得自己都頂得住,但一頂都頂咗36個鐘,因為生B距離穿水唔可以太耐,所以最後都決定開刀。」

    賴慰玲一向人緣甚佳,生B之後,當然一大班好朋友嚟探望,其中仲蔡思貝、吳嘉熙更爭住幫BB換屎片,賴慰玲謂:「Sisley(蔡思貝)、Cherona(吳嘉熙)嚟到,見到BB有便便,即刻好興奮爭住換片,但佢哋都雞手鴨腳,反而有經驗嘅阿雪(孫慧雪)就無出手,我同佢一齊睇到一額汗,但呢個情景,亦即係BB一出世就有好多契爺契媽爭住錫佢,佢哋因為我而覺得好開心,我都好開心,當然,我老公全程陪住我,亦勝過一切!(對BB有乜嘢期望?)當然係健康,同埋我已經患咗我BB最可愛症㗎喇,呢家對BB目不轉睛。」

    (東方日報 / 蘋果日報)

    SHARE