【輪流出事】鄭秀文IG愁爆PO文

    自從有了信仰後的鄭秀文(Sammi)多年來也正能量爆燈,不過早前佢同許志安嘅13歲狗狗Lucky,因為第8神經有問題要睇醫生,不過佢哋唔想Lucky麻醉做手術,所以睇中醫療法!

    打開Sammi嘅ig,都見佢不時都會同大家更新下Lucky情況,好在經過醫生治療身後,Lucky嘅情況總算穩定:「他已經可以坐起來,有胃口,有大小便,有撒撒嬌,他亦開始願意嚐試落地走路!」

    星期五Lucky仲已經出院返咗屋企休息,Sammi話:「Lucky仔一直好乖,努力配合我們為佢嘅安排。##着咗尿褲嘅Lucky有點喜感 #啫啫位置有點龐大 哈哈!mi係鹹濕媽咪。#家有一老如有一寶#珍惜 #感激工人姐姐一直幫手照顧而且非常真心疼爱Lucky #多謝doctorHilary #多謝護士姐姐哥哥們」

    不過Sammi都要留意下自己身體,事關去到晚上,Sammi貼咗張相,話自己整親條腰:「腰應該好快痊癒,很想快d可以做番運動。」仲話好擔心自己會變豬!

    (SINA)
    SHARE