【講到馬浚偉就哽咽】楊怡:有種從高處「嘭」一聲跌落谷底嘅感覺

    藝人馬浚偉於電台節目中,一連四日訪問了一位他的圈中契妹-楊怡。入行18年的楊怡,被馬浚偉問到最不愉快的經歷時,原來是拍攝劇集《流金歲月》。

    她說:「嗰時拍完《婚前昏後》,評價幾好,大家話我好似張可頤,加上個人開始心雄,覺得自己:『嗯,我得㗎喇!做戲ok啦!有人留意我喇!』到拍《流金歲月》嘅時候,我覺得自己喺揣摩角色方面都可以,但當時有個導演拍完場戲之後同我講:『喂,你啲戲好誇呀!頭先埋嚟睇你啲戲,唔得呀,全部都唔得呀!』嗰一剎那,我有種從高處『嘭』一聲跌落谷底嘅感覺,好唔開心,到依家都記得嗰種感覺。」

    談到二人的兄妹情,楊怡形容跟馬浚偉工作,不只是開心,還有窩心。楊怡謂:「嗰時同你拍《滙通天下》,爸爸入咗醫院,但我緊接就要返內地拍劇,直至我收到一個電話話要我返香港。嗰日我即刻同材叔(監製梁材遠)講,一定要畀我返港,我唔想令自己後悔。我記得我返去處理好家事、安頓好自己之後返去(酒店),一開房門就見到你封信。入面係一張卡,裏面有段文字,我打開睇,嘩…嗰一剎那……」

    楊怡哽咽起來,淌着淚,形容這段無聲的安慰、鼓勵,更勝千言萬語。她又說:「要喺工作時間內處理好家事,同恢復好情緒去繼續工作,要唔影響劇中嘅人,嗰段日子對我嚟講,係一個好大嘅考驗。」

    她認為高興的是,在這個很親的人面前不需要掩飾,而心中一直都很感激馬浚偉。

    (on.cc東網)

    SHARE