【粉絲實好開心!】陳豪:我係時候要醒

    藝人陳豪到銅鑼灣出席活動,宣傳其個人咖啡品牌的Pop-up Store,並即場調製特色咖啡,陳豪表示向來演藝事業及做咖啡都較低調,但現在人愈大開始改變想法,覺得要更出力宣傳自己,最近兩星期亦開始落力玩社交平台:「今次呢個Pop-up Store我都親力親為,五日都喺度,唔係只係掛名,我親自入豆、烘焙、設計,所以事都自己做。」

    陳豪又指其咖啡工場開了九個月,一直協助別人搞咖啡生意,現在希望自己開實體店,亦已開始搵舖位:「都好幸運有人支持,又有唔同商舖搵好多,但未決定邊區,仲搵緊,有個地方都七七八八嘅,呢樣事成再講。」

    問有否考慮推出適合小朋友的咖啡?他表示有想過,但始終有咖啡因,所以都只是給兒子飲朱古力:「遲啲先,囝囝成日都話想飲,又玩啲咖啡豆,都想訓練囝囝了解多啲咖啡。(開定三間咖啡店畀三個仔女?)三間太少喇啩?哈哈!不過夢想係大,實幹係慢,到時再睇情況啦!」

    講到他近期開始玩社交平台,盡量日日Update近況,希望與Fans拉近距離:「藝人當中我都算慢喇!我依家開始識呃Like。(同網友互動?)互動唔敢講,實在好忙,要拍戲、湊仔、搞咖啡,但會盡量甫多啲嘢。(被太太陳茵媺感染?)唔係嘅,我係時候要醒,收埋自己收埋太耐,應該多啲同人分享。」

    提到近日被影到帶二仔到幼稚園面試,陳豪承認近期相當忙碌:「面試咗好多間,有排未完,仲未揀好。(想兩兄弟同一間學校?)就我方便當然好,但每個小朋友唔同性格,要搵適合佢哋更加緊要。(你作為藝人帶小朋友面試有冇着數或者尷尬事?)又冇喎!我覺得人人平等,父母咩人都應該規矩一樣,我都教仔咩都要排隊。」

    (on.cc東網)

    SHARE