「方逸華追思會」嘟姐:難忘為邵逸夫獎做司儀!

    (DO姐)鄭裕玲今日(12/12/2017)到邵氏影城,出席方逸華追思會。她接受傳媒訪問時提到方逸華的難忘事:「最難忘是邵逸夫獎啦,由2003年六叔創辦的第一屆邵逸夫獎,已經搵咗我做司儀,(六叔六嬸)非常緊張呢個獎項啦。

    由03年至今都做司儀,每年方小姐都會好用心,每樣擺設都會關注,做咗十幾年都係咁樣,同埋每年方小姐都會book一次 1廠去run一次,最感動係方小姐每年都會去後台,親身多謝我同另一位司儀,但其實喺我心目中,你係一位老闆,都唔需要咁樣做,仲會帶埋禮物嚟多謝我哋。

    今年見到方小姐冇出現,但都聽到周邊人話佢有嚟過,當時我就無為意啦,直至佢過身嘅消息知道咗後,就覺得好突然囉!」

    DO姐坦言,方小姐是一位好傳奇的女性,由歌手變成顯赫的人,她很努力,亦很有生意頭腦,於十多年來,與她的接觸,覺得她是一位很謙虛的人,對所有人都好關懷,毫無架子。

    問到六叔、六嬸相繼離開,可覺得邵逸夫獎的義意已改變?


    她說:DO姐話「咁又唔會,因為已經Run咗十幾年,都好順暢,相信明年都會繼續,一路繼續,一路咁Run落去。」

    (蘋果日報)

    SHARE