【好幸運、好有福氣】岑麗香:希望Carry到2018

    藝人岑麗香(香香)與泰臣(翟凱泰)以好運之星身份出席香港賽馬會《好運1月1賽馬日》記者會。他們聽說歷屆擔任賽馬會的好運之星,整年運程都會非常好。

    香香表示媽媽從小都認為她是幸運小朋友,問到會否帶旺老公及身邊人?她說:「我覺得我好幸運同有福氣,做到自己喜歡做嘅事,同有個好老公,希望Carry到大家。(延續福氣到明年再生小朋友?)福氣有好多種,同埋好多好時候可以享受,希望Carry到2018。」問到聖誕節會否留在港?香香表示始終適逢結婚一周年紀念,都希望可以去玩。

    香香又表示喜歡欣賞策騎,並認為要訓練這種才能並不容易:「我都有試過策騎,係好要同良駒夾到,玩呢樣運動嘅人好犀利。(你學過策騎?)拍嘢學過,但冇呢個經驗,知道練馬師會花好多時間同良駒訓練同埋培養感情。」而泰臣曾到馬房拍攝節目,為良駒清理糞便。

    另外,泰臣被問可有投注?他則說:「我有買但就冇研究,通常跟啲做足功課嘅人買,有次買位置Q中咗,幾個兄弟一齊分。(贏咗幾多錢?)幾個人加埋有五位數,之前都交過唔少學費,最緊要小賭怡情。」

    (on.cc東網)

    SHARE