【囡囡流鼻涕好開心】關心妍: 嗰吓真係着火

    歌手關心妍(Jade)為12月16日舉行的慈善晚宴宣傳,她坦言活動很有意義,就算暫時放下女兒都要支持。對於有不少歌迷想知她何時再唱歌,她表示起碼要等女兒入讀學前班:「佢依家返學時間比較少,我要陪佢嘅時間比較多。(粉絲多數同你喺網上溝通?)係呀,我會上載我嘅近況,但有時好忙,唔記得上載就瞓咗,冇諗過做媽媽可以佔自己所有時間,但我都會盡量睇晒粉絲嘅留言。」Jade笑言要躲起來用手機,平時都在洗手間或廚房回覆留言:「我暫時唔想囡囡接觸手機,都冇畀佢睇電視,盡量畀佢睇書,出街就攞嘢食氹佢,令佢專注力好啲。佢唔覺得手機好好玩,但我同老公講電話,佢就會扮我,但唔知我做乜,好得意。」

    Jade坦言見到女兒就開心,就算見到對方流鼻涕都一樣開心:「我個人融咗咁。(怕唔怕污糟?)唔怕,因為我有養狗仔,習慣咗處理啲大小二便,已經嚇我唔到,處理鼻涕我都覺得輕而易舉。」她認為耐性才是最大考驗,自言有時耐性不足,要從女兒身上學習:「原來啖氣可以忍住,係好大啟發。(咩事會令你忍唔住?)氹佢瞓覺,有時佢玩得好癲,夜晚就瞓唔到,會喊。我要擺佢上床,又擺番落嚟,可能10次。有一次以為得,點知佢又醒番,嗰吓個心真係着火,但表面仲係好冷靜。」她覺得媽媽的能耐可以去到無限遠,平時對家人或朋友就未必有這份耐性。

    一家其實好幸福!
    (ON.CC)
    SHARE