【有片】Sim Sim唔畀面:瞓覺啦

    陸永形象向來搞笑,誰知一山還有一山高,4歲乖女Sim Sim一個表情就成功將他KO,將其嚴肅地教女不能講大話的計劃徹底瓦解﹗

    事緣4歲的Sim Sim與5歲家姐Hannah因為對媽媽講大話,陸永知道後就一臉嚴肅地向兩個女訓話。

    他先叫Sim Sim開口解釋,豈料Sim Sim做了一個不知是什麼模樣的表情,令陸永忍不住偷笑問︰「你咩樣呀?」

    Sim Sim與Hannah見爸爸笑,立即指住陸永說︰「你笑咗喎﹗」陸永試圖重拾爸爸的威嚴說︰「我笑?我是嬲到笑呀﹗」奈何兩個小女孩完全不怕,陸永再嘗試扮嬲問「點解要講大話」時,連他自己都忍不住邊說邊笑邊走音。

    Sim Sim與Hannah見狀立即反問︰「點解你又笑先?你話畀我哋聽先﹗」陸永再說︰「笑你哋醜﹗」Sim Sim雀躍地問︰「醜咩呀?」陸永答︰「講大話都唔知錯,自己仲喺到笑,好醜呀﹗」豈料,Sim Sim與家姐大笑完後說︰「拜拜﹗瞓覺啦﹗」

    陸永太太將老公教女失敗的片段放上網,留言︰「陸生平時講笑,自己都唔笑…偏偏喺教女嘅時候忍唔到笑,哈哈!」

     

    (明報)

    SHARE