【幫2嵗梁浸浸做媒】Yumiko:唔介意兩家親上加親

    陳真同梁浸浸今日約埋一齊去咗澳門玩喎!當然同行嘅仲有佢哋嘅爸爸、媽媽黃依汶(Emme)同陳國坤,與及鄭希怡(Yumiko)同梁學儲啦。

    今日Emme同Yumiko兩家人,一齊去澳門為好友杜芷筠(Veronica)嘅花店剪綵,佢哋現身花店時,就引來大批市民圍觀,迫到出晒馬路,要出動警察到場維持秩序,場面墟冚。剪綵儀式後,當然有舞龍舞獅啦,而陳真就被醒獅儀式吸引住,走咗去獅頭前細看,身為爸爸嘅陳國坤就好細心咁向囝囝解釋,一臉慈父樣,真係好溫馨。Emme話,今次難得同老公一齊嚟澳門剪綵,又唔想將囝囝留喺屋企,所以就帶埋佢嚟,咁啱Yumiko又帶咗梁浸浸嚟,咁就可以同陳真做伴喇,Emme仲話佢哋兩家人已經約好新年會一齊去睇雪。問到陳國坤有冇經常送花俾老婆?Emme即搶答:「佢以前就試過採花畀我,o依家就好方便,一個電話就OK啦。」佢又承認老公個性浪漫,過時過節一定會送花。陳國坤又透露放完假後,就會着手籌備「反黑2」的拍攝工作,新一季嘅演員陣容更強勁,連從未演過劇集嘅巨星亦會加盟。Yumiko就話囡囡私底下都經常同陳真見面,佢哋今次一見面就好鬼癡纏,Yumiko仲大爆佢哋分開坐保母時,一個不停問「弟弟」,一個就問「姐姐」,佢笑話:「我覺得佢哋就好似羅密歐與茱麗麗咁,好鬼搞笑。」佢又大讚陳真有家底,父母又好相與,真係唔介意兩家親上加親,成為襯家。此外,最近一歲嘅小予恩手術後可能變植物人,作為媽媽嘅Yumiko深深感受到佢家人有幾憂心,希望大家祝福小予恩,令佢可以渡過難關,佢話囡囡剛出世時亦曾一度要住院,當時佢都擔心到寧願自己可以代替,佢話:「相信只有做咗媽媽嘅人先可以體會到。」

    Yumiko話唔介意同黃依汶對襯家。

    陳真同梁浸浸真係好癡纏㗎,去到邊都一齊。

    你睇佢哋幾sweet!

    陳國坤好細心咁同囝囝講解舞獅。

    兩個潮媽齊到澳門出席活動。

    黃依汶同老公陳國坤

     

    (Apple Daily)

    SHARE