【母愛的偉大】 孫慧雪超錫BB 自己唔夠都要比佢食!

    榮升母親的女星孫慧雪出席英皇電影《我的情敵女婿》煞科宴,透露該片乃坐月後復工的作品,沒料客串一場戲份,由晚上7時拍至翌日早上9時多才完成,結果畀風吹得太耐導致出風疹,笑言可算為藝術犧牲。

    BB生長線到頂

    而產後4個月的她似乎尚未收身,阿雪笑指現時體重130磅,比起生仔前重了廿多磅,更謂:「因為餵人奶所以未減,半年後會減,目標係回復生之前磅數,個仔依家都成20磅係巨B,佢生長線已到頂,不過醫生話佢高同骨架大就冇話過肥(會唔會減少餵奶嘅份量?)

    阿雪話自己唔夠奶餵,要出動奶粉幫手先搞得掂。

    阿雪透露BB嘅生長線去到頂,不過醫生話BB骨架大,都未算過肥。

    佢想食都會畀佢食,好大食㗎!每餐食200ml,所以我做唔到餵全人奶,未有咁嘅奶量供應,所以會加奶粉同固體嘢畀佢。」超巨BB。

    羨慕賴慰玲BB雙眼皮

    談到好友賴慰玲最近生B,阿雪大讚BB相當靚仔,她謂:「當日同蔡思貝探佢,去到見佢成個慈母咁坐喺度餵BB,睇到好感動,BB輪廓好分明,似混血兒,雙眼皮好深,自己個仔就超級單眼皮。」

    SHARE