【咁快?】陳嘉寶婚後即肥

    藝人陳嘉寶出席活動,她表示婚後其工作排到明年一月,下月更要出Trip ,她表示因籌備婚禮而缺席劇集《誇世代》宣傳,故要補番而且有時間就在家煲劇。她透露明年會有電影拍,要努力保持不走樣,但婚後一星期重了2公斤:「婚前點食都唔肥,婚後肥咗,但配合工作已回落,女藝人係好勁。」

    提到好友何雁詩與男友鄭俊弘用刺激鏈綁狗,她表示有看報道,覺得是誤會:「佢好錫小動物,因為陳瀅都有養狗,去放狗見到狗仔喺街周圍食嘢都好緊張,係誤會。」提到何雁詩父親不喜歡鄭俊弘?她表示冇留意,自己忙工作。問到會否覺得何雁詩惹是非?她提議為何雁詩開派對沖喜:「佢近排多(是非),之前都冇,佢好努力工作,又有歌,做戲又好,畀多啲工能量佢。」提到聖誕節?她坦言派對已排到31號,而且不少派對又要有指定服飾,又會開直播,令她感到疲倦,所以要搞閨密素顏派對:「叫佢哋去我屋企,搞美容派對,敷mask ,唔可以開直播。」

    衛詩雅 (左面)

    話自己重咗兩公斤

    陳嘉寶

    (ON.CC)

    SHARE