【睇佢有無興趣】關心妍: 好希望囡囡去第三世界

    歌手關心妍(Jade)入行多年一直沒機會拍電影或電視劇,但成為人母後就笑言演戲細胞比以前厲害:「一路覺得自己唔係好識做戲,加上想擺最多時間去唱歌。但依家有進步,因為日日對住個女,表情同講嘢要好誇張,七情上面。以前做歌手唔使咁,淨係唱歌、做自己,我啲歌又比較悲情,但依家我個性格都因為囡囡改變咗。」Jade坦言將來有時間或會考慮演戲,至於會否接拍親子真人騷,她就要視乎女兒有否興趣及能否表現自然:「最重要係佢喺鏡頭面前得唔得,唔係個個都做到。就算我想帶佢去,如果佢冇呢啲天分,見到鏡頭就避或者唔出聲,咁都冇得逼。」

    睇親子騷學湊仔

    Jade認為接拍親子真人騷是整個家庭的決定,但自己很喜歡收看,覺得小朋友很可愛:「可以睇人哋點教,唔同嘅媽媽就有唔同嘅小朋友,學到好多嘢。」提到真人騷可能在較簡樸的地方拍攝,她坦言無所謂,因為打算將來帶女兒到不同地方做義工:「我咁多年都好推動做義工,好希望佢去第三世界,或者我去做過義工嘅地方,想佢再幫我去一次。」問到老公可願意一起拍攝?Jade笑言:「佢應該會匿埋,佢喺鏡頭面前唔會輕鬆自然,記者影相佢都比較怕醜。」

    如果囡囡唔鍾意對住鏡頭,Jade都唔會逼佢一齊上親子節目。

    Jade話老公比較怕醜,肯定唔會一齊上節目。
    Jade希望囡囡將來會去一啲較簡樸嘅地方做義工。

    (ON.CC)

    SHARE