【最新消息天明現身】:洪天明開腔回應酒店事件

    洪天明日前喺上海蒲夜店後,拖女上酒店房,今日下午兩時半,太太周家蔚離開將軍澳村屋時,表不對老公100%信任,稱係因為飲醉酒,一場誤會。

    天明太太周家蔚有因為今次事件唔開心。

    相隔一個多小時,洪天明亦由大陸返香港,由司機接載坐七人車返抵,拎住一個大行李入屋內。洪天明同太太同徑一致,都話係「一場誤會」,一口氣講咗兩分鐘。他稱:「唔想回應,全部一場誤會,但近日見讀者及網民抨擊,仲抨擊埋太太就有啲唔開心,以後會更留意自己言行,唔想影響身邊嘅人。

    多謝傳媒連日嚟嘅幫忙。」之後佢就攞住行李,由男助手陪同返咗入屋。天明戴住黑超,自動波企定定回應事件。佢話﹕「冇乜特別回應,因為呢件事唔係大家想像咁差嘅嘢,一場誤會囉。但睇到影響都幾大嘅,啲網民已經當咗件事,係嗰種諗法嚟,一定係標題嗰樣嘢啦。

    (原本一直雙手插袋,舉起手郁郁兩隻手指)。但真係誤會囉(低一低頭),我就冇對我太太做出任何背叛嘅嘢,我希望大家….er….最重要我屋企人信心先啦,同埋朋友都好支持。至於網民同讀者,我都理解大家睇新聞會諗出個咁嘅結論,但我希望大家唔好睇表面,就諗出個判斷就去咗死刑,讀者為我太太而出氣,即係喺啲網上面去鬧我嗰啲我理解嘅,因為佢哋可能會戥我太太唔抵,去發洩,但有啲係好離譜嘅說話,甚至乎係鬧埋我太太,鬧埋我屋企人,我希望大家可以三思諗清楚自己講乜先。

    天明最後謂:「我再一次多謝傳大家嘅體諒,我見大家其實都辛苦啦,都唔算push得我好犀利。點解我唔想回應,因為覺件事唔係真嘅發生嗰件事,唔係咁壞嘅事情,我覺得唔需要再回應,所以我就冇回應到。今次解釋,講完後唔好再影響我屋企,我都有檢點嘅地方,有地方要去change,向所有關心我,所有朋友交待一聲,講聲『對唔住』。」

    (蘋果日報)

    SHARE