【Brendan仔就係到⋯】敏之孖杏兒開P賀冬至1歲生日!

    索媽陳敏之個寶貝仔雷子樂(又名雷冬至)過幾日1歲生日,昨日敏之為囝囝搞party提早慶祝,連呢幾日成為新聞人物嘅周家蔚姨姨都特登化個靚妝出門參加。

    周家蔚姨姨人影未見,不過有另一位auntie胡杏兒就率先po相,佢同敏之兩面夾攻錫錫超可愛壽星仔雷冬至,不過主角就唔知被啲咩嘢吸引咗視線,好似有啲心不在焉。

    胡杏兒句祝福好簡單直接:「子樂,Happy 1st Birthday!!」至於敏之當然都有po吓啲現場實況,淨係蛋糕都最少兩個,幾層高嗰種,現場有唔少寫住CHI LOK嘅佈置,另外,敏之又請咗專門人員返嚟表演娛賓,吸引到大人細路來賓嘅視線,不過主角雷冬至小朋友呢,就喺外傭姐姐臂彎入面接近瞓着狀態,可能真係攰喇……

    另外,雖然胡杏兒冇帶埋囝囝出席生日派對,但老公李乘德就喺社交網晒出囝囝啜手指嘅得意相,仲用英文留言,意指:「佢依家終於識得點樣啜手指,當我哋食緊飯嘅時候,突然聽到佢啜手指嘅聲音,真係好可愛,但唔希望成為習慣。」

    (蘋果日報)

    SHARE