【金句王又黎料 黎明澳門開騷狂爆金句 網民:一頭霧水】

    黎明(Leon)噚晚喺澳門舉行「黎明LEON RANDOM RUN 2017」演唱會出名係金句王嘅Leon,因為不停爆金句,搞到演唱會都變成棟篤笑,觀眾聽到開懷大笑。Leon同台下觀眾傾咗好多偈,其中有個問答環節,spotlight 照到嗰位就可以發問問題,有個女觀眾同Leon講:「祝你生日快樂,我都就快生日,唔可以祝我生日快樂?」Leon答:「邊個生日都好,前幾日生又好,過幾日生日都好,總之我喺度祝大家生日快樂!」跟住有個男觀眾問:「我永遠支持你,你認唔認得我?希望你永遠唱多啲歌畀我聽……」未講完,隔離個女仔搶咪話:「如果有時限嘅話,我會揀一萬年。」Leon笑答:「放心,我會永遠活喺你哋嘅永遠入面。」

    出名係金句王嘅Leon,因為不停爆金句,搞到演唱會都變成棟篤笑,觀眾聽到開懷大笑。

    繼續有位中年大叔話:「恭喜你,演唱會順利開,我想參加你嘅演唱會已經有10幾年,你啲歌陪住我成長。」由於大叔個樣睇落都唔後生,現場觀眾即刻哈哈大笑,大叔繼續話:「喺我荳蔻年華嗰時,已經聽你嘅歌,你嘅音樂陪住我長大,你嘅歌代表咗我嘅青春年代。」Leon回句:「我確係經歷咗好多唔同年代,荳蔻年代,年青嘅時代。」Leon全晚唱歌都周不時同觀眾握手,有班歌迷趁偶像行到附近,即對住佢唱生日歌,Leon話:「祝12017、2018年生日嘅人,生日快樂。」

    講完佢都唱番首生日歌,再自爆:「上個禮拜我拍戲時,劇組問我幾時生日,我答3月15。費事啦!唔想開工搞多餘嘢,我會解釋番,不過我身份證上面係寫住3月15號生日嘅。」突然台下有觀眾大嗌黎明好靚仔,Leon笑話:「好多人都靚仔過Leon,我嘅座右銘,係唔好做最蠢嘅一個,做人懵懵地最幸福。」Leon唱完一輪歌,唱到滿頭大汗,有觀眾遞紙巾畀佢,佢就猛咁抹個頭,然後話:「通常人嘅構造,腳板底排汗,我就喺個頭度,成個頭濕晒。」黎明澳門演唱會氣氛高漲。(攝影:鍾偉茵)

    抹汗時,佢發現台邊有份禮物,就話:「呢啲就係緣份。」講到收唔到口嘅Leon忽然又自爆:「我同曱甴小強好有緣,夜晚喺屋企飲水都會見佢哋出現。」此時,有歌迷大聲問黎明驚唔驚曱甴、老鼠?Leon答話:「我爸爸就驚老鼠,我唔驚,不過我由好驚曱甴,到o依家搞到唔驚,正如蝙蝠俠都征服咗蝙蝠。我細細個有晚發夢,夢到有曱甴走咗入我耳仔,就喺我撩撩吓時,發覺現實中真係有咁嘅事,最終都係殘酷地消滅咗佢哋,呢個世界好多曱甴,冇辦法喇!大家都有機會面對曱甴,惟有小心啲。」臨完騷時,Leon再送金句:「就快新嘅一年,祝大家心想事成,不過心想係唔會事成,諗係唔得,要用個心去行動去做,唔理動作快定慢,快未必啱時機,都要睇運,不過有行動就係好事。」

    (蘋果日報)

    SHARE