【未揀好禮物】心穎買内衣褲比馬國明?

    藝人馬國明到荔枝角出席活動,為參與聖誕歌唱比賽的小朋友打氣,但馬國明未有獻唱晒歌藝,問到是否想與劇集《降魔的》一眾演員組隊登台?他說:「睇吓公司安排!因為套劇反應好好,又有好多唱得嘅演員,例如胡鴻鈞、譚嘉儀、蔣志光、謝雪心,其實以前《名媛望族》班演員都有一齊去新加坡登台 。(你歌藝有冇荒廢?)都冇嘅,仲有幾首呃飯食嘅飲歌,唱鄭伊健、黎明嗰啲。」問會否跟女友黃心穎研究唱歌?他大讚對方歌藝佳,而且有勤力跟老師學習,自己會請教對方。

    未揀好禮物畀心穎

    問到聖誕節目,他表示接下不少商場活動搵真銀:「好開心,下套劇三月先開,有時間可以努力搵錢,其中一個活動仲同心穎情侶檔,其實我一直都唔介意一齊出騷,情侶檔開價仲高。」問有否準備聖誕禮物給心穎?他表示尚未購買,但會同時着重實用加心思,問到是否浪漫男友?他笑說:「平時就唔浪漫,但大節日送禮物都會浪漫吓,都要識做,睇下佢平時缺少啲乜嘢,心穎都好好,之前我有啲嘢爛咗,佢會買畀我,好似記事簿咁。(包唔包括內衣褲?)唔係啦!之前有報道話佢買紅色加大碼內褲,但我冇收到喎!冇問佢送畀邊個。」

    繼續天然呆

    問到今年成為視帝大熱,接Show會否特別開心?馬國明繼續謙虛性格,表示一切平常心:「多謝大家支持,無論嗰年呼聲高唔高都係隨遇而安,都係咁答,其實每年頒獎禮我都係當開Party。(到時會唔會都天然呆?)唔知㗎!可能照天然呆,無論贏輸都有可能,又唔會特別戒甩佢,自然反應嚟,而且觀眾覺得係娛樂,咪娛樂下大家囉!」

    馬國明

    馬國明出席活動為參與聖誕歌唱比賽的小朋友打氣。

    馬國明又恨同劇集《降魔的》一眾演員齊齊組隊登台,唔知會唔會真係有呢個機會呢?

    至於成為視帝大熱,馬國明繼續謙虛性格表示一切平常心。

    馬國明、黃心穎

    (ON.CC)

    SHARE