【MV一吻定情】 IG放閃未婚妻閔孝琳合照!

    韓國天團「BIGBANG」29歲成員與大2歲女星閔孝琳交往4年,中間一度分手,多次被捕捉到私下約會,今被爆明年2月即將步入禮堂,預計在太陽入伍前舉行婚禮,雙方經紀公司隨後證實喜訊。

    《STARNEWS》報導,「太陽與閔孝琳預定在明年2月結婚,目前正在籌備婚禮」,拍拖4年修成正果。太陽所屬的「YG娛樂」向《OSEN》證實,「2人確實將在明年2月結婚,婚禮預計在太陽入伍前舉行」。網友得知消息,也紛紛獻上留言,「好登對」、「百年好合」。

    「BIGBANG」太陽(左圖)和女星閔孝琳宣布明年結婚。翻攝naver

    閔孝琳和太陽在《淩晨一點》MV一吻定情。資料照片

    太陽(左)今天下午在IG上傳他和閔孝琳的合照,宣布喜訊。翻攝太陽IG

    而太陽承認婚訊後,隨即喺Instagram公開與未來老婆閔孝琳嘅合照,並寫道:「今日,我想同大家分享呢個重要及幸福嘅約定,我將會與4年來一直陪伴喺我左右嘅閔孝琳共度餘生。閔孝琳無論我開心定唔開心都喺我身邊、相信我,今後我將會同佢組織一個家庭,同佢展望相同嘅將來。對我而言像家人嘅粉絲、BIGBANG成員及YG嘅工作人員,真係好多謝你哋。今後我會成為一個更有責任感、更謙遜嘅人,希望大家祝福我及閔孝琳。」

    (頭條日報)

    SHARE