【肥過部電單車!衛蘭:斷言開騷一定唔減肥】

    歌手衛蘭(Janice)到電台宣傳明年一月的紅館演唱會,問到現時是否已籌備得七七八八?她坦言:「未啊,都有少少囉囉攣,因為通常演唱會都係音樂部份搞咗先,但今次係相反,即係舞台、服裝嗰啲搞咗先,尋日就開始排舞,但因為呢排要出席頒奬禮,所以都冇乜時間排。」■衛蘭問到可會有嘉賓?她表示:「會有呀,但未肯定,有個未知請唔請到。」衛蘭減十磅的圖片搜尋結果她又表示今次唔會特登減肥:「對上一次演唱會特登減十磅,但我好唔enjoy,當時一邊跑步一邊喊,所以我今次就同自己講唔可以減得咁唔健康,要Balance番。」問到歌衫可會性感,可擔心到時上到台會有些負面聲音?她笑言:「唧出嚟?所以企上台係要有勇氣。(啲衫會唔會密實遮住?)會帶出最靚嘅地方,可能就係條頸。」
    另外,講到頒獎禮,她表示會出席其中三個,講到有指她將會首次奪得叱咤女歌手金奬,她則話:「我覺得唔會囉,有得參加同入五強已經好開心,順其自然,攞唔到唔緊要,等下次再努力啲。(咁肯定冇得攞?)我覺得一定唔會囉,唔知呀。(但容祖兒、李克勤都睇好你攞女歌手奬?)容祖兒、李克勤的圖片搜尋結果 有佢哋咁樣睇起我已經好足夠,好似攞咗獎咁,好感恩。」問到睇好哪位女歌手?她想了一會兒,只謂:「好多呀,個個都係嗰個質素,可能容祖兒啦,讚番佢。(但佢唔去。)係咩?唔知呀。」

    (東方日報)

    SHARE