【唔洗慶祝結婚十周年】陳慧琳:我每天都覺得幸福

    「人生是充滿選擇,你揀用開心的角度去睇,就全日都會開心!」
    2018年即至,陳慧琳(Kelly)又開始忙錄歌、拍MV,可能再開演唱會等,亦是結婚十周年紀念。

    她上周出席Kate Spade New York品牌活動,接受專訪時,講起家庭囝囝就開心,「我屋企,老公同兩個仔飲食都一樣:Pizza Pizza Pizza ! 之後炸雞、Pizza、炸雞、意大利粉,全部西餐。所以我同佢哋去旅行,一定會瘦。」

    **蝦餃仔聽話愛Rap歌**

    陳慧琳和老公劉建浩(Alex)在2008年結婚,她坦言兩公婆最大的幸福來源是一對囝囝:「蝦餃仔」劉昇和「小籠包」劉琛,兩人之間湊仔都非常有默契,經常互相補位。「佢哋兩個算乖,做錯事,我分析咗,勸佢兩吓,佢哋會聽。我有鬧吓,但把聲好攰,會好傷聲。所以鬧呢部份,就由爹哋做,基本上爹哋喝一聲,全家都靜晒㗎喇。」

    劉昇今年已八歲,細仔亦五歲快升小學,囝囝大得快,近期更愛上rap歌。全家男子組愛西餐,Kelly入廚好簡單,最怕兒子病,因為常因被兒子傳染,而自己一年病足五六次。

    **第一次約會紐約食龍蝦**

    2008年和Alex結婚,明年結婚十周年紀念,「噚日先同老公傾開,決定唔慶祝,因為我哋好懶,唔想搞,求其喺屋企食餐飯就得。老公話不如搞20周年,我話,吓,我哋好老㗎喎,搞十五周年啦。」兩人愛情長跑十多年才結婚,Kelly至今依然記得兩人的第一次約會,「係紐約約會,我哋一齊去咗食龍蝦餐,喺香港嘅第一次約會,就去咗皇后戲院睇戲,我都冇扮嘢,冇特登遲到,好準時。」

    (蘋果日報)

    SHARE