【拒絕老公捐器官】每晚洗腎十個鐘:唔想見到心愛嘅人要捱一刀

    黃翊日前在電台節目透露太太陳存正腎病復發,還因服食很多西藥和類固醇而出現水腫,他自言魂魄唔齊和很疲倦:「冇辦法,個天要考驗我都要接受。」他接受東網訪問時表示太太洗血後情況好轉,只是到現在仍未完全退水,腳跟部位的水腫仍然嚴重,之後亦有進出醫院,但已由港島區轉到大埔的醫院:「知道要洗腎,初頭諗住仲有得救,但唔得就惟有接受。依家學緊點用同消毒,申請緊租部機擺屋企。多謝大家好有心,我太太依家OK,我啱啱先同佢行完街。」

    他指除了使用洗腎機,亦可以每日孭住兩公升水,插喉在身上就可以四處走動,但他的太太身體比較虛弱,孭兩公升水很辛苦,所以決定每晚洗腎十個鐘。

    陳存正接受東網訪問時表示,近日腎病復發由輕微感冒引起,由於兩邊腎的功能都轉差,免疫系統亦出現問題,令白血球攻擊腎臟,因此要洗腎及排期換腎。她指老公和媽媽都爭着捐腎給自己,她直言感動但卻拒絕了:「我唔想見到心愛嘅人要捱一刀或者手術後唔舒服,我寧願自己每日辛苦少少洗腎。」

    她形容家人是自己最大支柱,如果他們不舒服,自己會感到更加痛苦:「我明白佢哋為咗我好難過,但我想佢哋好健康咁支持我,咁打呢場仗我都覺得冇問題。除非醫生話我唔換腎就會死,咁就冇辦法。」陳存正又表示:「醫生同我講洗腎可以洗二、三十年,如果真係咁,活多二、三十年都夠皮!」她直言有心理準備上帝隨時會接走自己,覺得家人身體健康就已經足夠,認為全靠信仰和家人愛錫,自己才可以樂觀抗病。

    陳存正又自爆原來多年來兩人都未有註冊結婚:「呢個只係形式問題,我睇得太多人結婚又離婚,對婚紙冇信心,一張紙唔可以維繫到兩個人,如果兩個人感情好,根本唔需要婚書。」

    至於黃翊接受東網訪問時,談到太太看私家醫生多年,他表示已忘記花了多少錢:「亦都唔想計數,因為條數幾得人驚!」

    (on.cc東網)

    SHARE