【畀老婆呃咗】森美會結婚係因為…

    早前森美獲邀與三位觀眾作facebook Live直播對話,分享他們的求婚、結婚或周年紀念的感人故事。現時已擁有幸福家庭的森美,當聽到別人談及與丈夫長距離戀愛的故事時,他亦分享自己的故事,他說:「以前我Long D(長距離戀愛)最痛苦嘅係寄一封信畀女友要兩個禮拜,她回覆又需時兩個禮拜我先收到,所以當時問一條問題要一個月後才得到答案。」

    是次周大福透過「一生一愛」故事招募情侶和夫妻們分享自己的故事,森美聽完每一位參賽者分享故事後,森美亦即席為他們製造小驚喜,包括:手寫心意卡、充當「和事佬」幫參賽者哄太太、送出親筆簽名書,以及分享愛情的保鮮秘訣。

    提到在適婚年齡還沒求婚的話題時,森美分享了與太太的故事:「太太當年同我講有一位相士同佢講,如果我哋唔結婚就會分手,然後佢會搵到一個比我更好嘅男人。當時男人嘅妒忌心同好勝心驅使之下,我哋就即刻結婚。婚後10年有一次喺漫天雪地嘅雪車上,我再問佢當時相士有冇話佢同嗰個更好嘅男人咩時候會結婚。我老婆聽後望一望我,再望一望遠方,話:『冇呀!我從來冇睇過相。』我就知道畀佢呃咗!」

    經常在電台節目中為聽眾解答戀愛煩惱,森美坦然聽過各色各樣的愛情故事,他發現:「好多人對婚姻會有錯誤嘅期望,以為同Mr.或者Ms. Right結婚之後一切都會好完美。」而結婚14年、出名愛妻號的他對婚姻卻有另一番體會:「我覺得兩個人相處嘅時間耐咗,就會有平淡嘅時候,但只要記住相愛嘅初心,細味與另一半嘅一點一滴,回頭就會發現,原來有好多值得回味嘅時刻。」他建議大家可以用最初戀愛的心情為對方挑選一件鑽飾作為禮物,締造二人專屬的「一生一愛」故事。

    (on.cc東網)

    SHARE