【錯失「宇宙最強」志雲呻無綫走寶 冇簽甄子丹!】

    陳志雲近日除咗為復活嘅亞視主持《百萬富翁》之外,重同甄詠蓓及音樂人林家謙為網台「OpenSky.tv」主持《大開眼界》節目,除咗講飲講食之外,志雲重大爆電視台秘史,呢個節目會喺今個月28日出街百萬富翁的圖片搜尋結果

    身兼多職做網台、商台、亞視主持、舞台劇,出年2月又會帶團去北歐睇北極光,問佢係咪之前打官司花盡銀彈,所以而家要努力搵錢?志雲笑稱:「唔關事嘅,商業電台對我好好,好努力為我爭取合理價錢。我好享受工作,今日亦係正日生日(拍攝當天)好開心,細個就覺得生日要放一日假,o依家生日有工作好感恩 ,唔敢有任何要求,今年好特別生日,煩擾我事有完美句號,得到身邊朋友支持,我最需要人講一聲『你好嗎』、『我撐你』或拍一拍你膊頭時,呢啲說話唔好睇輕,係好重動力。」

    日前志雲喺其中一集節目中,就講到無綫當年走寶冇簽甄子丹做旗下藝人甄子丹的圖片搜尋結果志雲喺節目中話:「其實TVB都曾經走寶嘅,曾經一位相熟嘅人託過我,問TVB有冇興趣邀請甄子丹,我相信呢個中間人可能都會問過甄子丹意思都未定,佢咁同我講啦,當時我都有同TVB管理層提過幾次,大家就嗰一刻就冇興趣去跟進,咁我就有啲可惜。

    志雲講到無綫當年走寶冇簽甄子丹做旗下藝人

    志雲指相信呢個中間人可能都會問過甄子丹意思都未定

    對TVB嚟講又可惜,對甄子丹嚟講一啲都唔可惜,如果佢過咗檔之後,可能冇o依家做得咁好,所以有時乜嘢係得乜嘢係失,未到最後一刻都唔知,今時嘅失可能係將來嘅得,但今日嘅得可能係將來嘅失,所以千企唔好因為一得一失而令到自己唔開心。」講番當年中間人問無綫簽唔簽甄子丹,時間係90年代何定鈞做總經理、志雲就做節目部總監年代,當年甄子丹係亞視人,志雲強調當年唔知個中間人有冇問過甄子丹本人。甄子丹的圖片搜尋結果

    (蘋果日報)

    SHARE