【擔心handle唔到】賢妻良母好難做

    藝人胡琳(Bianca)在無綫劇集《溏心風暴3》中飾演唐文龍太太,劇集播出後,Bianca亦隨之人氣急升,足見電視入屋的威力!

    首次拍劇的Bianca,一演就「升呢」做人妻兼人母,她笑言角色與她本身性格反差極大,初期也擔心自己駕馭不來,後來得到男神唐文龍帶她入戲,令她谷出母愛來照顧劇中的女兒,她說:「當初知道要拍《溏3》好開心,但一下子就要飾演人妻兼人母就開始擔心handle唔到,好彩有監製同我詳盡講解角色變化,鼓勵我去試,我知道今次戲份唔多但發揮空間大,都好想去挑戰自己,所以好快就進入狀態。」

    Bianca向來予人溫柔嫻淑的感覺,原來她的可塑性十分大,她說:「大家都以為我好溫柔、賢淑、斯文,其實我好嘈,一啲都唔賢妻良母feel,進入角色狀態都係靠自己投入角色,相信自己係劇中人,進入劇中生活,會調整語氣,特別係好多場戲要帶住小朋友,本身我冇小朋友,所以一見到佢就將自己嘅母愛爆發出嚟,加上文龍好有經驗,畀到一個好舒服感覺我,令我更加相信自己係角色中人,由愛變恨,之後更加好投入咁去憎恨佢。第一次拍劇就有咁多得着,我都好滿意!(現實中有冇被第三者介入?)冇呀!可能我外表太柔弱,冇人捨得傷害我啦!哈哈!」

    第一次飾演阿媽~

    就獲好評~

    佢話全靠唐文龍帶佢入戲~

    (ON.CC)

    SHARE