【「四人世界過聖誕」 周汶錡母子溫馨Kiss 孖仔冧住過聖誕!】

    周汶錡(Kathy)同法籍老公Julien今年聖誕由三人世界,變為四人世界,皆因除咗兩歲幾大仔雷棨宇(Jacques),今年3月就再添細仔雷棨博(Avner)。有咗兩個得意混血BB,聖誕更添熱鬧氣氛,笑言除要搞大人聖誕派對,今個聖誕開始要準備埋小朋友版party。

    着灰色襪仔嘅係細佬Avner。

    媽咪Kathy同Avner玩紙哨。

    聖誕對於Kathy一家嚟講係重要節日,皆因佢老公係法國人,聖誕等於中國人過農曆年咁重視,佢哋會準備聖誕大餐,食火雞就梗係指定動作,更一早買定棵9尺高聖誕樹,佢話未有小朋友前屋企都會擺聖誕樹:「o依家聖誕樹會有唔同主題,以前好多玻璃嘅嘢,o依家驚打爛會變晒布同冷嘅嘢,擺棵聖誕樹好似新年擺棵桃花咁好應景,老公話屋企有小朋友,有聖誕樹好warm,加埋落雪仲好,不過香港搬到去大帽山都無雪。」

    大仔Jacques就好細心將啲動物、雪人同聖誕襪嘅布料吊飾掛上聖誕樹,又會走去同差唔多身高嘅雪人公仔玩,吹住聖誕裝飾嘅紙哨通屋走,而就快9個月大嘅細佬Avner就好淡定慢慢爬去搵媽咪,坐定定影相,兩兄弟一動一靜。做訪問時,Jacques聽到聖誕歌會哼兩句、擺動身體,Kathy指Jacques已識哼幾句Jingle bell、Santa Claus is coming to town,Kathy笑言Jacques兩歲好活潑,仲同佢講要乖啲,聖誕老人先會嚟探佢同送禮物。

    哥哥jacques都有一個,玩埋一份。

    聖誕節要同Jacques講故仔,Kathy就話有老公負責:「爸爸同佢哋講好多,咩係聖誕老人、聖誕襪,點解有聖誕樹,如果你乖就有聖誕老人擺禮物去聖誕襪入面,呢個節日都幾開心,尤其是我老公係西方人,法國人對聖誕好似我哋對農曆新年咁,會準備好多禮物,每人都會有禮物,放喺聖誕樹下面,會交換禮物,似我哋派利是咁,傳統加上連埋新年,變咗係好傳統、好開心嘅holiday。」

    Jacques之後就幫手裝飾聖誕樹,Kathy話呢個節日好傳統,老公好重視。

    佺節親朋戚友都會送禮物畀兩個囝囝,Kathy反而叫朋友唔好送怕浪費,覺得簡簡單單一家人喺聖誕樹下影相留下美好回憶已好開心。今年Kathy一家會留港過聖誕,新年後先去過白色新年,到時老公會帶大仔學滑雪。小朋友多禮物收,問到Kathy會唔會少咗收禮物?

    佢就話夫家一家人都會嚟香港慶祝,外國人興交換禮物外,老公Julien都一定有準備禮物畀佢,佢就笑笑口話:「老公會送啲唔啱禮物,我會同佢講『你不如問下我先啦。』試過買隻錶我有兩隻同款,不過金同鋼,係咪多咗,不如我自己揀番。我通常送衫畀佢,知佢想着咩,音響、大人玩具佢都有。」

    錫錫媽媽咪最好既禮物!

     

     

    (蘋果日報)

    SHARE