【聚少離多】經理人親回林峯吳千語分手

    林峯喺12年因為拍2012年拍電影《男人如衣服》同吳千語,雖然佢哋年紀相隔14年,不過一啲都冇阻礙呢段情嘅發展,阿峯仲試過喺記者面前講咗七次「好愛千語BB」,大家都以佢哋會開花結果,點知近期經常傳出佢哋分手,日前阿峯出席活動,一反常態咁避而不談女友,之後有人問佢到底係咪分咗手呢?林峯最初話冇嘢講,後來就稱仍然同千語是情侶關係,對女友行蹤都好清楚。

    今日就有周刊報道,雖然阿峯話同千語仲係朋友關係,但係實情阿峯之前因為工作太忙而忽略女友,搞到千語BB嗌分手,阿峯即刻作出補救,抽啲時間陪下女友,但係始終聚少離多,再加上千語BB嘅工作發展幾好,受到大陸劇組嘅重視,激發咗佢嘅事業心,希望做好啲證明自己。報道仲話因為唔涉及第三者,只係各有各忙,所以佢哋一直處於拖拖拉拉嘅情況!

    千語BB嘅經理人Carman接受周刊訪問:「BB 講過不回應了,他們冇事,成日五時三刻就有這些新聞傳出,她不想再講了,不想常常提感情事。其實 BB 一直都有很多工作,只是我們很低調,沒有高調講自己在拍什麼戲,她第一部電影都已經打入內地市場,當然有好的作品都會再有幫助,目前她的工作已排到明年,暫時都不知道新年會怎樣過,因為這個劇可能 delay。」

    阿峯多次避談女友,令人懷疑二人戀情亮紅燈

    (Apple Daily / Mingpao)

    SHARE