【劇透慎入】李司棋200字金句鬧爆陳敏之

    劇透慎入!必看場口,勿錯過!

     

    TVB劇《溏心風暴3》中,以愛(陳敏之飾)跟Nic(唐文龍飾)的不淪戀,睇到觀眾好肉緊。下周(26至30集)劇情,以愛與Nic要來個決斷,正媽(李司棋飾)目睹Nic選擇跟老婆一起而拋棄以愛,她氣得衝前摑了女兒兩巴掌,用近200字一輪嘴鬧爆這個不肖女連做雞都不如。她說:「你係咪無男人唔過得世?你去做雞啦!我要打死你,人哋做雞為搵錢生活,你為咩呀?點解你咁賤呀?個男人唔要你喇!你仲要死纏、仲要喊?你真係唔知醜,不知羞恥,明知錯仲執迷不悔!你唔係我個女。我哋視你如珠如寶,視你係父母的公主,堂堂黃家大小姐,你變cheap精、狐狸精,破壞人家庭,係造孽。你頭先激到人哋老婆衝出馬路,最抵死嗰個係你,你去死啦!我好失敗唔識教女,丟晒祖宗十八代的臉,我好醜,我要搵窿捐呀……」可想而知正媽知道寶貝女成為進激的小三有多心痛!

     

     司棋姐與陳敏之這場戲一定要睇,正媽爆200字狠痛說話鬧女,以愛淚崩。

    Nic選擇了跟老婆離開,承認跟以愛只是貪圖肉體關係。(網上視頻截圖)

    看到以愛的遭遇,正媽好激動!(網上視頻截圖)

    打在以愛身,痛在正媽心呀!(網上視頻截圖)

     

    (明報)

    SHARE