【Oncall96小時】鐵人馬國明返工冇收工:拍劇預咗冇假放!

    在TVB打工的藝人,連踩是常識吧。之前拍TVB 50周年重頭劇《深宮計》的馬國明,因為要趕進度,結果要連續開工27.5小時!收工之後,劇組才「皇恩浩蕩」讓馬明放假一天,一日只得24小時又怎可以彌補超時工作?

    馬明連踩27.5小時,唔係最誇張。(資料圖片)

    36小時…仲有96小時…(網上圖片)

    馬明這個例子,證明工時太長在TVB拍劇的最大敵人。工作與健康,永遠都是後者最重要。

    聽到不少藝人對TVB工時如此卻步,都會有興趣了解大台的福利制度,到底做藝人有無大假放?一年又有幾多日大假?試過做幾耐才可以真正收工?還是要找有「TVB鐵人」之稱的馬國明為我們深入探討。回顧剛播完的台慶劇《降魔的》拍攝時間為期4個月,而馬明擔正做主角,基本上日日都要返工:「當時冇咩假放,因為《降魔的》大約廿集戲,唔會有好多演員,所以差唔多日日都要開工,變咗都會辛苦啲。不過拍大劇嘅,有多啲演員拆開唔同線,變咗唔使日日開工,咁樣會輕鬆少少。」

    不過,馬明拍《深宮計》連踩27.5小時其實濕濕碎,他回憶起N年前曾經直踩4日:「好耐之前我試過連踩8張Rundown,因為張張都有我,呢8張rundown都拍咗成4日3夜,我就踩足咁耐。」On Call 36小時不是夢,因為馬明試過On Call 96小時…至於藝人能否好似其他人般有年假?馬明就話:「呢個行業又好難概括咁講假期呢樣嘢,始終每個人張合約都唔同,好難講你知。不過都好睇自己嘅,當然可以請假,不過返工就唔會有假放…即係嗰日唔使開工咪就係放假囉!」

     (hk01)
    SHARE