【網民力撐】父母反對嫁窮男友:如果俾我再揀多次都會咁做

    2012年落選港姐尤蔭蔭,由無綫過檔到奇妙電視,擔任主播到依家。因為一張「不反對通知書」,令婚事曝光,而家人根本不知道,尤蔭蔭計劃與圈外男友梁揚提結婚。當記者致電講恭喜蔭蔭時,她顯得極為緊張,不諱言係暪住家人入紙結婚,說罷便匆匆收線。

    事件曝光後,不少網民力撐尤蔭蔭,令尤蔭蔭更感壓力…昨晚,尤蔭蔭打破沉默,在fb公開剖白。一個十九世紀似的愛情故事,家族壓力、父母反對、門當戶對……原來今日仍在發生緊。

    尤蔭蔭寫道:「今日突然間好多朋友同我say hi,不過講真佢哋最想知係究竟係乜嘢原因令到婚事告吹。事實係因為我家境不錯,所以我父母希望我將來的伴侶背景同我們有返咁上下。可惜我男友嘅工作不太順利,父母希望佢在工作上有一番成就先成親。但我男友是就算什麼都沒有,也會將僅有最好的給我。對比一些男人又要先買樓、有事業才結婚,浪費女人的青春之餘,女人又沒有安全感,因為好多時候男士事業有成後,都會找個更年輕更漂亮的。當然我理解佢哋嘅想法,說到底,誰希望他們的子女將來要捱苦?但是當他們得知我們要結婚的消息,當下第一個反應並不是恭喜或祝福你,而是你沒有錢如何娶老婆,那時候感覺真難受。不過對於我來講,愛情係不能用金錢來衡量。所以為怕父母反對,或許是不想面對父母,這次我很衝動地,在父母不知情下,去排期註冊。當然最後事件被揭穿,婚事要延期。雖然成件事有啲無奈,但係如果俾我再揀多次,我都會咁做。始終我都認為當你愛上一個人時候,其他的都不太重要。就好似食麥當勞或者大家樂都可以好好食,最緊要係睇對象係邊個。大家又點睇呢?如果你係我咁,你會好似我咁衝動嗎?你會向現實低頭嗎?你會願意延遲嗎?我想聽多啲意見,可能的話,甚至鼓勵。」

    (蘋果日報)

    SHARE