【人間有愛!】四少女無懼路途遙遠 泰緬邊境助山區居民﹗

    組合B.Gs其中四位成員早前自資前往泰緬邊境湄索的山區,探訪及捐贈物資給克倫族部落的村民和孤兒。由清邁開車到山上需要9小時,沿途山路崎嶇險峻,但無阻她們助人的熱心,對此行更感受良多。左起:Riley,Toffee,Ceci,Jovi

    Ceci(鄒莉盈)坦言上山的過程非常勞累,但到達後見到孩子們天真爛漫的笑容,就覺得幾辛苦也值得,更承諾日後必定會再抽時間做更多善事。

    落手落腳分發物資!

    Riley(霍柔心)表示感受最深刻是天氣:「估唔到泰國山區嘅氣溫竟然只得攝氏6至8度,仲要冇電同自來水

    Ceci(鄒莉盈)話見到小朋友天真爛漫嘅笑容,就覺得幾辛苦都值得。

    有啲小朋友凍到打住冷震同流住鼻涕咁跑嚟接收物資,見到真係好心酸,我哋下次嚟一定會帶禦寒衣物送畀佢哋。」Riley(霍柔心)話見到啲小朋友流晒鼻涕跑出嚟接收物資覺得好心酸!

    當地村民用最珍貴的食材豬肉和菜心來招待她們Toffee(唐菲)直言感到受寵若驚和超感動,會提醒自己更珍惜食物。而Jovi(周汶希)就很驚訝為何仍然有人居住在這麼惡劣的環境,深感香港人很幸福,自己亦是幸運的一人,希望日後可以幫助更多有需要的人。

    Toffee

    Riley

    Ceci

    (東方日報)

    SHARE