【有拖冇欠!】無綫小生陳智燊當衆怪責太太宋熙年!

    藝人陳智燊(Jason)、宋熙年及邵珮詩等,到將軍澳宣傳明珠台節目《DOLCE VITA》,夫妻檔示人的陳智燊與宋熙年,大耍花槍。

    Jason抱怨老婆未送聖誕禮物,他說:「係呢,唔知幾時有呢!我今日戴呢隻錶係太太送嘅,係幾年前送嘅禮物,我自己鍾意儲錶,屋企有三、四十隻,外父係鐘錶師傅,我哋成日去睇錶。(啲珍藏價值連城?)都唔一定要好名貴,我戴緊呢隻都唔係好貴。(想買樓多啲?)樓都想買,始終想喺香港有個竇,但香港樓價太高!」

    加埋送大份啲

    熙年則解釋禮唔到的原因,她說:「咁聖誕、新年、生日加埋一次過,可以大份啲,放心,總之有拖冇欠!(叫老公送番名牌手袋畀你?)手袋我又唔一定需要好名貴,反而着重實用,不過我哋真係要努力啲搵錢,因為都想買樓,聖誕、新年都有好多搵我哋夫妻檔嘅工作!(叫老公唔好買咁多錶,儲錢買樓?)咁啲錶都保值嘅!」

    宋熙年解釋聖誕、新年、生日加埋一次過,可以大份啲㗎!

    冇眼睇喇!

    拖緊宋熙年落台,真sweet!

    宋熙年、陳智燊夫妻檔齊齊出活動。

    宋熙年、陳智燊

     

     

    (ON.CC)

    SHARE