【有三個女】楊張新悅: 從來生1個就夠

    名媛楊張新悅(Nicola)出席活動,在台上與小朋友玩遊戲時,她被稱呼為「Auntie Nicola」。受訪時,Nicola笑言叫她做「姐姐」時卻不懂回應,已經接受了自己不再是小女孩。她表示家中三位千金今年分別是8歲、7歲及3歲,而孻女則在9月時已經開學:「湊3個小朋友唔易,朝早7至12點終於可以做自己嘢。」她回顧2017年主要湊小朋友及老公為主,而2018希望可以有多些時間給自己,問最想做甚麼?她說:「我好鍾意寫作,有人提議我交稿畀傳媒講吓環保同湊仔,但每次提筆就有其他嘢做。」

    3個女係意外

    Nicola坦言如果唔做自己事便會失去自我,並希望明年可以用自己少許生銹的默水執筆,而寫專欄可以自我控制時間以及不被環境影響,最想有自己空間。她表示:「今年做好多慈善嘢,但做媽咪好難日日返工。(打算生多個?)我婆婆個年代生好多個係濕濕碎,但依家就難。(3個就夠?)從來1個就夠,係唔知點解變咗3個出嚟。」她坦言自己是個不太喜歡湊仔的人,有人曾提議過她開間幼稚園,但笑言想起就頭痛:「唔係話唔鍾意小朋友,而係我唔係愛心爆棚要同佢哋玩,其實係我唔識玩。」她表示有小朋友之後,學懂有耐性地學習如何跟他們玩:「佢哋有時覺得我做好多事好有意義同理論,有時小朋友純粹需要玩,我成日同自己講唔可以咁吟噚,可以為玩而玩,但其實好難。」

    楊張新悅學懂有耐性地如何跟小朋友玩

    (ON.CC)

    SHARE