【大話穿煲】吳千語首度開腔

    38歲嘅林峯,同吳千語情變已經傳咗一段時間,一時傳女方另覓富商男友,一時就傳林峯之前因為工作太忙而忽略女友,搞到千語BB嗌分手,阿峯即刻作出補救,抽啲時間陪下女友,但係始終聚少離多,再加上千語BB嘅工作發展幾好,受到大陸劇組嘅重視,激發咗佢嘅事業心,希望做好啲證明自己。

    及後林峯現身接受傳媒訪問時,講到比佢細14年嘅千語BB五年情變,亦一反常態咁冷淡。問到係咪感情轉淡?林峯話:「我哋間中都有聯絡。」會唔會好可惜呀?林峯自動tag咗去講工作。

    昨晚吳千語到屯門出席活動(佢聽日會返橫店繼續拍劇),被問及情變傳聞,以及林峯回應時態度冷淡,千語話:「其實好似佢咁講咁樣,間唔中都有聯絡。其實圍繞我哋嘅新聞唔係結婚就係生仔,今次傳我哋分手,總之就唔講太多喇。」

    咁你哋依家關係係點?吳千語依然不肯正面回應,只係話:「依家工作對我嚟講好緊要,真係冇乜時間,總之工作為主。」那情侶關係是否沒變?吳千語唔知點解,去到呢個moment仍然要帶大家遊花園,就好似天下間所有疑似情變嘅藝人一樣答:「請俾啲空間我哋。我哋工作上各有各忙,2018年都會放多啲時間喺工作上。」

    好,轉個問題:若果依家話林峯係你男朋友,啱唔啱?吳千語冇正面答。

    咁,你依家有冇人追呀?「冇喎!」富商呢?「我就唔知喇,但我身邊就冇出現乜嘢富商。」又話2017年都係返過嚟香港幾次,每次只停留一兩日。佢又話今次返港都有同林峯講,但林峯就唔喺香港。林峯之前受訪時話知道吳千語行蹤,但今次呢,千語聲稱有搵林峯,但問佢林峯喺邊?佢只係答到「唔喺香港」,咁即係在哪兒呢?千語表示不知道。咁……查實係咪真係有聯絡0架?千語堅稱有:「我哋有短訊聯絡。」

    (蘋果日報)

    SHARE