【大肚孕味濃】人妻葉翠翠陀第二胎 有機會湊個「好」字!

    葉翠翠去年四月為老公周曉東誕下小王子周津羲,兩公婆,葉翠翠除做KOL外,全副心機照顧囝囝據知有意生多一個的她,今年十月再造人成功,今次佗B血壓低,她冇胃口兼要瞓足兩個月床,幸好向來注重保養,不單未有影響磅數,十週B已經比標準size大,跟小王子一樣健康有分量。

    上週四(十二月二十八日)下午,葉翠翠孖老公同小王子到星街high tea,著住大褸的她,雖然身形未有明顯變化,但面部略為浮腫,行路姿勢充滿孕味。原來,佗B初期,她因血壓低經常頭暈要在家休息,就算身體狀況回復正常,她依然小心謹慎,落車後行去餐廳的一段路,幾乎全程拖實老公。
    入到餐廳,葉翠翠放鬆晒,跟老公邊食邊講,其間又餵小王子飲水,九個月大的小王子雖然有得睇冇得食,但依然開心玩紙巾。

    「翠翠佗第一胎時,都係過咗三個月先通知屋企人,今次都係一樣。佢佗B初期,血壓低要瞓床,就連食飯都試過喺床度食,兩個月冇出過街,除咗因為應承朋友做剪綵嘉賓,十一月中稍為扮靚出過去,一直都喺屋企。」知情者說。

    求證葉翠翠佗B,現在行動自如,可以外出的她開心承認:「我哋未知係仔定女,老公希望第二胎係仔,我就鍾意女,所以生女生仔都一樣開心。」

    翠翠微博圖

    (蘋果日報)

    SHARE