【網民緊張叫小心】官恩娜幸福晒BéBé A超聲波相

    38歲嘅歌手官恩娜(Ella)自從2015年誕下囝囝BéBé G後,早前宣布再次造人成功!

    現時佗B九個月嘅佢,趁住踏入2018年第一日就喺社交網站大晒「一家四口」嘅合照,並留言:「2017 was wonderful and we are looking forward to an even more amazing 2018 when we will welcome our newest family member BéBé A!Happy New Year 2018!(2017年是美好的,我們期待着更加驚人的2018年,我們將歡迎我們最新的家庭成員BéBé A!新年快樂2018!)」

    相中Ella同老公拖住囝囝影家庭照,三人仲襯晒白色親子裝,認真溫馨!另外,Ella仲大方晒出半張大肚寫真,相中見腹大便便嘅佢,揸住BéBé A張超聲波相時母愛十足。

    唔少網友見到後都嗌羨慕,仲話好期待BéBé A快啲出世添!

    不過,亦有眼利嘅網友留意到Ella影家庭照時仲踩住對鬆糕高踭鞋,紛紛嗌佢小心!

    (on.cc東網)

    SHARE