【婚姻方程式】香香倒數陪唔到老公 自爆維繫婚姻妙計!

    藝人岑麗香(香香)現身沙田馬場「好運1月1」賽馬日,她表示1月1號希望有個好開始。問會否投注試運氣?她說:「我會睇騎師件衫顏色同圖案靚唔靚,就覺得係嗰隻良駒,好少睇數據。(鍾意咩顏色?)鮮色啲,會比較易認,有時都會睇幸運數字,我自己嘅生日係11同17日。」

    香香靚爆現身

    香香分享維繫婚姻嘅計仔。

    談到香香昨日出席倒數活動,問是否不能跟老公強強一起慶祝?她即指本身以為不能與老公一齊度過新年,因為今次她要工作,所以批准了老公出去跟朋友玩,更表示2016年時兩人曾一起到澳門出席活動。

    圖為泰臣、香香出席沙田馬場1月1活動

    香香又謂:「就嚟開工嗰時,我哋都覺得好可惜,但佢好有創意諗到個方法,喺香港9點睇到悉尼倒數,就當一齊倒數咗。」她直言此方法不錯,能夠做到自己事又可以慶祝,更推介給其他情侶:「要畀個Like佢!(覺得冇咁浪漫?)諗到已經好浪漫,要加分。(有冇新年禮物?)冇,新年係要一齊享受大家時間。(新一年努力造人?)唔一定嘅,順其自然啦!」
    香香與老公強強的圖片搜尋結果
    談及2018目標,她直言希望每日寫一段感恩事,創造多些正能量,人生都會開心一點。

    (東方日報)

    SHARE