【BB好腳頭】方皓玟: 本身24吋腰 依家唔敢度

    歌手方皓玟在《叱咤》頒獎禮上先奪得「叱咤樂壇唱作人銅獎」,在後台受訪時表示攞獎時來不及反應:「頭先睇完霆鋒佢哋表演之後回唔切神就即刻畀人叫咗上去攞獎,但好開心,創作係我岩嘅生命,係生活嘅推動力,會繼續寫多啲好歌。」講到她現時佗緊BB,問到可會為BB作歌?她表示:「暫時未諗住,依家只係3個幾月,未feel到互動,未去到母愛泛濫嘅階段,但每日都好多嘢學,懷孕對女性嚟講係好大挑戰,跳舞、做運動都唔做得,媽咪又會提我好多tips,同屋企人拉近咗好多。(身體有冇唔舒服?)托賴呢兩三個月冇嘔冇暈。」

    問到之後可會休息?她表示:「冇呀,係正常過程,冇特登刻意休息,keep住做嘢有動力會好啲,唔好怕郁動。」她表示佗仔,預產期7月,會在香港生,但未知會否順產。問到老公可有叫佢少啲出街?她謂:「唔會,佢都好動,依家唔做得劇烈運動,只能久唔久做吓瑜伽,佢會陪我一齊做,成件事好鼓勵性,佢好似有參與懷孕過程咁。」問到口味有否轉變?她笑言:「唔明依家點解可以食咁多嘢,本身24吋腰,依家唔敢度,但係重咗5、6磅,所以覺得女性真係好偉大。」

    她在頒獎禮上身穿6吋高跟靴,但在慶功宴上已換回球鞋,講到她攞埋「我最喜愛的女歌手」,問到BB可是很好腳頭?她笑言:「係呀,多謝佢,好難能可得,可以同佢一齊攞獎,大個仔可以同佢講番。」但講到她只差41票就攞埋「我最喜愛的歌曲大獎」,問到可會覺得唔抵?她表示:「冇呀,呢啲我最喜愛同天賜畀你冇分別。(係咪掛住生仔唔得閒宣傳首歌?)唔會,我一直冇離開過,但首首歌攞都值得,《長相廝守》真係好聽好hit,人哋攞我都開心,開心見到香港樂壇有咁多叻嘅人。」問到向老公報喜未?她表示:「未呀,冇時間Send message,不過收到好多朋友恭賀,多謝大家,希望2018年會好過2017年。」

    方皓玟本身踩6吋高踭靴上台領獎

    佢話未Feel到BB住!

    慶功宴佢都好乖咁即刻換番平底鞋

    飲橙汁

     

     

    (ON.CC)

    SHARE