【遲來30年的禮物】克勤出道30年首奪男歌手金獎!

    「未有叱咤,佢已經叱咤樂壇」,形容緊嘅係五十歲先至第一次拎叱咤男歌手金獎嘅李克勤。

    出道三十年嘅李克勤今晚再次踏上叱咤頒獎台,佢上台前先轉身向歌手及觀眾致謝。上台後,他先深呼吸了一口氣:「多謝商台。如果用奧斯卡嚟比喻叱咤嘅話

    有啲歌手係年年都有提名,有啲隔年就攞獎,好似梅麗史翠普咁,我明顯唔係呢啲歌手啦;亦有啲歌手係好似里安納度咁,提名咗好多年,但好多年都同獎項擦身而過。終於,可以攞到一次,大家都為佢鼓掌嘅。」

    全場即報以熱烈掌聲。克勤續說:「我唔係傻嘅,我梗係唔係里安納度啦。我有自知之明0架!我係咩呢?我應該係奇連伊士活,其實已經唔係好記得佢有冇攞過,但如果呢個年紀攞到,都值得俾啲掌聲。」

    一語雙關。再次贏得全場掌聲。「我首先要多謝我舊公司,我舊經理人公司,因為我覺得呢個獎係有累積分嘅。衷心要多謝譚詠麟先生。你會為我高興。」頓了頓,克勤百般感觸,強忍淚水,全場再鼓掌打氣。之後克勤向英皇致謝,笑言多謝公司提供一個有上限嘅無限創作空間我。

    「梗係啦,做隻碟成千萬都俾咩?梗係有上限啦。多謝咁多位對我呢個新人咁好,咁錫我!」「我最多謝我嘅歌迷,係呀,佢哋跟咗我幾廿年0架喇,啲女仔,佢哋跟我仲耐過跟佢老公呀,不過你唔使擔心,你老公唔會呷醋,我唔會愛你0架,但我會好珍惜你俾我嘅愛嘅。」

    「最後我一定要多謝我屋企人,同埋好多人話叱咤嘅獎好難攞,我見到好多歌手每一年喺台下都未必攞到佢哋想攞嘅獎,我想話李克勤都得,你哋都得。」

    (蘋果日報/香港01)

    SHARE