【曹家三姊妹】愛情路到收成時 31歲曹敏寶4月嫁科學家!

    03年港姐冠軍曹敏莉(Mandy)喺2010年嫁坐擁半億身家嘅圈外男友張家傑(Jacky),婚後生咗兩子一女,專心相夫教子相關圖片反而妹妹曹敏寶(Abo)一直喺娛樂圈載浮載沉,日前敏寶喺fb宣佈與圈外男友訂婚,並計劃4月拉埋天窗,真係恭喜晒!

    曹敏寶係孻女,今年終於出嫁喇,恭喜晒!(fb圖片)

    曹敏寶噚日接受《蘋果》電話訪問,佢透露未婚夫叫Albert Lam,係一名科學家,佢笑晒口話﹕「Albert之前喺港大教書,近年創立自己公司搞科研,即係人工智能嗰啲嘢。」敏寶直言兩人拍拖未夠一年就計劃結婚,問到未來老公有乜好?

    敏寶同Albert早前搞咗個訂婚派對。(fb圖片)

    敏寶透露婚紗照喺今個月中先至影。(fb圖片)

    訂婚Party都請咗好多朋友。(fb圖片)

    曹敏莉同大家姐已結婚兼有小朋友,真係大家庭。(fb圖片)

    曹敏寶透露搵咗周美欣做伴娘。(fb圖片)

    曹敏寶透露未婚夫Albert係科學家。(fb圖片)

    佢話﹕「優點同缺點都係比較專注同文靜,細個會覺得悶,但o依家就覺得好好,想組織家庭就要搵穩重啲,時間好重要,現在大家想法都一致。」即將32歲嘅敏寶直言婚後會不設房,佢笑笑口話﹕「有仔趁嫩生嘛,而且我都唔細,佢(Albert)我o依家就生添,但我唔濟,阿媽同家姐陀BB都會勁嘔,媽咪都叫我唔好搞,費事嘔住結婚。(媽咪最開心你嫁?)婆婆開心啲,我係孻女,原本都擔心我做老姑婆。」問到婚後會否退出娛樂圈?佢話﹕「當然唔會啦,同埋呢行都冇話退唔退出,工作都係要睇緣份。」

    (蘋果日報)

    SHARE