【唔想太易激動】大小姐林淑敏:瞞住雙親 勸男友分手

    作為一部台慶劇,《溏心風暴3》收視被《愛回家之開心速遞》一度超越,都算係一項創舉——係《開心速遞》嘅創舉。

    飾演大小姐林淑敏尖酸刻薄又乞人憎,有次受訪時笑言,未試過喺條街俾太入戲嘅觀眾鬧佢「八婆」,但最常聽到嘅係呢兩句:「你真人靚過上鏡!」「你上鏡個樣真係好醜!」又打趣謂:「我唔識鬧人㗎,同埋我唔鬧人㗎,我覺得鬧人好嘥力!」日前已有報道指,林淑敏喺2010年確診患上第二期乳癌,樂觀積極接受治療,2013年同拍拖多年嘅圈外男友陳中原結婚。雖然兩公婆都好鍾意小朋友,但因為林淑敏仲要keep住食荷爾蒙藥,期間唔可以有BB。林淑敏也曾表示,因為身體情況,所以唔想個人太易激動,而且老公又唔會同佢鬧交,故現實生活中真係絕少動氣。

    林淑敏笑言:「最常聽到嘅係呢兩句:『你真人靚過上鏡!』同埋『你上鏡個樣真係好醜!』」
    大小姐(林淑敏)同送水輝(許家傑)有感情線

    今日有周刊出咗林淑敏專訪,提到本月21號舉行嘅台慶頒獎禮爭逐最佳女配角嘅心情,還憶述抗癌經過。她稱患癌之初,還一直瞞著身在加國的雙親,甚至勸當時仍是男友的另一半離開,因為林淑敏話,佢當時都唔知條路要點行。醫生確診時,一直表現平靜的男友,終於忍不住眼泛淚光。後來林淑敏接受抗癌治療,已經打到第三針,身在加國的媽媽要返港出席婚禮,林淑敏知道冇得再隱瞞落去,惟有和盤托出。林淑敏謂,婚後曾經諗過,一個完整家庭是否需要一個小生命?但因為佢仍keep住食荷爾蒙藥,令她十分猶豫。一來擔心停藥後健康的變化,二來覺得自己年紀已不輕,擔心自己有冇能力可以照顧小朋友。

    抗癌時嘅林淑敏

    《真相》裡的巴辣Emily令觀眾初次留下印象

    打完抗癌的仗,林淑敏與男友拉埋天窗。她笑言:「冇藉口唔結婚啦。」(資料圖片)

     

    咁老公點睇呢?一個完整家庭,就係兩個人一齊好開心,就夠喇。祝福大小姐!

     

     

     

     

     

     

     

    (Apple Daily)

     

     

    SHARE