【全民公敵】陳敏之畀人摑完 再被狂質蛋糕

    無綫劇集《溏心風暴3》舉行宣傳活動,劇中三角戀的陳敏之、唐文龍、胡琳齊齊出席,更與李司棋及夏雨上演短劇,李司棋重演劇情,作狀要摑敏之,其後唐文龍在台上指要送生日蛋糕給敏之,但被胡琳一手搶去,並質落敏之的面上,敏之的下半邊面中蛋糕,連件衫都埋中招,搞到成身忌廉,敏之頓時發呆!夏雨又即時「正爸」上身,拎起奶茶潑唐文龍又爆粗的說:「賤狼,你做咩搞我個女!X街!」唐文龍慘被潑到成身奶茶,相當無奈!

    莊思敏則搞笑捧着一大盆花生走出來笑指要看戲。不過,胡琳後來就補鑊,急急腳拿起紙巾替敏之抹去臉上的蛋糕,搞到自己成手都是忌廉,唐文龍更笑謂驚喜:「呢杯奶茶係我十幾年嚟飲過最甜嗰杯!」最後,大會推出一個大蛋糕,為即將生日的敏之提早慶生。

    李司棋作狀要摑敏之

    敏之好Sad

    李司棋呵番

    唐文龍話要送生日蛋糕畀敏之

    胡琳一手搶咗質落敏之塊面度

    敏之塊面中晒招

    夏雨仲潑唐文龍奶茶,夠晒激!

    好慘

     

     

    陳敏之抹乾淨面後受訪,直言好驚喜,她說:「我知道有蛋糕同我慶祝生日,但我唔知有個道具蛋糕呀!(摑就知?)呢個就知,知道個短劇入面,唐文龍會送蛋糕畀我,但唔知胡琳會質個蛋糕過嚟!」談到她即時發呆,她謂大家開心就好,幸好蛋糕無入眼、又只中下半邊面,直言沒有嬲。將於1月17日生日的她,笑謂多謝監製送這份生日禮物給她,直言從未試過被質蛋糕,她說:「我真係呆咗呀,不過我覺得唐文龍慘啲,佢成身都係奶茶,我都嚇一嚇!」

    一Take過打兩巴

    提到劇中被李司棋怒摑,敏之謂事前已經叫李司棋真摑,而且一Take過打兩巴。講到收視,她表示沒有留意,認為演員只要做好角色,見到網友評價好已滿足,被問可有被罵?她說:「咁又沒有,係替我做呢個角色慘,但好有挑戰性,下次未必有咁嘅角色!」又指老公與她一起看這場戲,大讚她做得好。早前她表示與唐文龍的激情戲老公並沒有收看,她笑謂:「佢依家有睇啦,因為我同唐文龍啲戲播晒!」

    胡琳呵番敏之

    幫唐文龍抹番!

    莊思敏仲想嚟!

     

    陳敏之冇嬲

    陳敏之仲多謝監製送呢傷生日禮物畀佢~

    陳敏之戥唐文龍慘啲

    敏之生日快樂!!

     

     

    (ON.CC)

    SHARE