【哪些年的《尋秦記》】女神深入民心 升格人妻後仲咁靚!

    中印混血兒雪兒,喺當年真係人人都識佢,不過佢嘅熱潮都只係一段好短嘅時間,但嗰段時間真係好光。記得當年雪兒對住城城講咗一句:「我哋嘅故事未完㗎!」風靡咗唔少宅男嘅歡心。《尋秦記》公主嫁酒店大亨之子 43歲的她美到犯規

    當年對住城城講咗一句:「我哋嘅故事未完㗎!」嘅雪兒,短髮look真係好殺食!(資料圖片)

    雪兒除咗係演員仲係歌手。(資料圖片)

    拍過個廣告之後,雪兒就入咗娛樂圈做藝人,之後去咗無綫拍攝《創世紀II天地有情》相關圖片同《尋秦記》相關圖片《尋秦記》公主嫁酒店大亨之子 43歲的她美到犯規冇耐仲參與電影《爆裂刑警》嘅演出《爆裂刑警》 雪兒的圖片搜尋結果直到2000年左右,佢去咗台灣發展,冇耐仲俾人睇中,喺《流星花園2》飾演葉莎相關圖片《尋秦記》公主嫁酒店大亨之子 43歲的她美到犯規喺劇中佢喺不知情嘅情況下,破壞咗道明寺同杉菜嘅感情。之後佢去咗內地同新加坡發展,喺2006年淡出娛樂圈。

    (蘋果日報)

    SHARE