【囝囝口擘擘】陳嘉寶:佢好靚仔!

    升呢人妻嘅陳嘉寶(Anjaylia)今日28歲生日,佢就揀同一班朋友開P慶祝,而唔係浪漫咁同老公過二人世界,佢喺社交網晒相留言:「繼續感恩,繼續凡事相信、凡事盼望。感謝我的主。感謝愛我、支持我的所有人。也祝福大家。P.S. 謝謝我親愛的朋友們為我安排的驚喜和所有。 P.P.S. 契仔仔好靚仔」佢所講嘅靚靚契仔係邊個?咪就係好姊妹賴慰玲個仔囉!合照時,見賴慰玲囝囝口擘擘咁,應該係想同契媽講聲生日快樂,認真乖仔!

    賴慰玲都有晒番合照,佢留言:「Happy birthday to my dearest.契媽媽,生日快樂!」睇番啲相,陳嘉寶眼甘甘咁望實契仔,啲母愛滲晒出嚟,其實佢都名正言順係人妻,唔知幾時有好消息傳出?到時咪唔使玩人哋個B囉!

    至於陳嘉寶老公都有喺ig送祝福畀老婆,佢留言:「Today is my queen’s birthday. May God guide you, bless you and protect you.(今日係我皇后生日,願主指引你、保佑你、祝福你。)」唔知陳嘉寶見到有冇冧豬,但佢回應就笑死人,佢留言:「Hey dude ! Are you copying @vancityreynolds ?!」佢話老公係咪扮緊「死侍」賴恩雷諾士(Ryan Reynolds),真係唔知好嬲定好笑!!

    Anjaylia啲母愛滲晒出嚟!

    Happy birthday!

    老公IG甫相祝老婆生日快樂大晒恩愛。

    左起:Anjaylia、賴慰玲與陳凱琳

    Anjaylia28歲生日前升呢做人妻!

    但Anjaylia就留言話老公扮「死侍」賴恩雷諾士(Ryan Reynolds),破壞晒氣氛又搞笑!

    Anjaylia幾時先自己生番個!

    成班朋友同佢慶祝!

     

    (ON.CC)

    SHARE