【負評被刪】TVB女藝員High Tea被騙:成世食過最垃圾!

    有不少女生每逢週末都會聯同好閨蜜一齊約下飲High Tea,食下正嘢影下靚相呃like咁。但TVB女藝員白雲同阮兒就無咁好彩喇,事關昨日她在facebook上載了在淺水灣一間餐廳被騙的經歷,更嚴重到表示是「這輩子吃過最垃圾的下午茶!」白雲深感不忿,想到餐廳評價網站寫上自己的經歷,可惜遭網站禁止,讓她不得不在Facebook抱不平!事後白雲接受訪問時表示,「其實嗰日係玩得好開心,只不過係其中一樣食物發霉,我覺得好唔應該,關乎衛生問題。」

    TVB女藝員白雲(右)同阮兒(左)日前到淺水灣high tea,點知竟然受騙。

     

    食物發霉

    藝人白雲

    原本餐廳發放的水晶屋的圖片係咁

    點知道白雲去到就變咗下面果張……

    究竟呢個下午茶有幾垃圾?白雲在Facebook中就列出4種罪,「1.鬆餅是壞掉發毛的!2.咖啡是涼的,因為奶是冷凍的。3.蟹肉tart超腥。有一款三文治味道和麥當勞魚柳包一模一樣。4,除了一款甜品,其他甜點都只有甜精味!」她更表示叫嘅水要另外要俾70蚊,而整個tea set每位更盛惠400大元,白雲指出食物唔好食都算,就連餐廳最大嘅賣點「水晶屋」都令人失望,大罵眼前見到的是一片蔬菜塑膠大棚般的露營帳棚!但她接受訪問時重申,當時還是影了好多相,「靚唔靚就見仁見智,我地係早去,可能夜晚會靚好多。」至於連水都要70蚊,白雲就解釋,「之後先知道係外國牌子嘅有氣嘅水,都算係合理嘅。」
    而白雲在post文末亦指經過與朋友們分析後,認為餐廳方面只是租了地方做幾個月生意,目的只為了賺錢後走人,所以餐廳要提前早付錢,「最可笑是看到其他客人都十分黑面,但服務生們仍態度很好!可見已然慣之!」事後,阮兒亦有在白雲facebook的post留言,並上載自己在餐廳評價網站留下的評論遭對方刪除,希望大家不要再到該餐廳消費!
    阮兒在Facebook上載了自己遭餐廳刪除的評論(左)之外,亦有上傳其他消費者被騙的經歷。
    (FACEBOOK / HK01)
    SHARE