【激罕孖老公出鏡】陳慧珊:如果我單獨講就冇…

    藝人陳慧珊首度與老公鍾家鴻齊齊現身幕前,到尼泊爾拍攝ViuTV節目《周生生呈獻:婚姻五重奏》。雖然老公平時連公開合照都不肯,但陳慧珊認為今次一定要兩夫妻拍住上,才能完整地分享婚姻的意義。

     

    陳慧珊(Flora)與老公鍾家鴻(Mike)、樂隊Mr.鼓手Tom及太太何思諺(Leanne)、前女騎師江碧蕙(Sherie)與新婚丈夫Jerome及兩對素人夫婦等,昨日到九龍灣出席ViuTV節目《周生生呈獻:婚姻五重奏》記者招待會。赴尼泊爾拍攝的Flora指當地物資不算豐盛,故特意帶同女兒去感受:「佢冇出鏡,但佢見到學校啲設施好簡單,就知道自己好幸福,又睇到當地人好開心、好感恩。」

    問到同丈夫喺旅程中有冇增進感情?佢話:「不嬲都咁好,我10幾歲就識阿Mike(鍾家鴻),我同我前夫去接佢同太太(前妻)飛機,就係第一次喺波士頓識嘅,同佢前妻又係好朋友,大家仍然有聯絡,所以我哋互相好清楚了解。」

    在節目中「婚」享經驗的Flora坦言,與老公互相了解及支持,希望能鼓勵大家正面面對問題:「呢樣都係婚姻要做嘅嘢,婚姻最重要係承諾。如果無論如何都要一齊,中間過程係點,大家都會好開心。」說到Mike首次為節目出鏡,Flora認為有需要:「有啲嘢一定要兩夫妻一齊做,如果我單獨講就冇咁完整。」

    至於到伊朗拍攝的Tom及Leanne透露出發前曾經爭吵,由於當地最近發生恐襲,Tom的隊友及好友紛紛叫他倆不要去:「佢哋話我仔細老婆嫩,去就不負責任。我諗咗好耐,真係有個嚴重性。」他曾提出改地方或延期,但愛旅行的Leanne卻不太擔心,笑言出發前朋友都擔心他們會死,自己亦想過要寫遺書。

    提到兩人很早就結婚生子,Tom坦言兩人一直忙於工作,沒時間消化及討論這段婚姻,今次節目正好是個回顧機會,但又自言怕死:「我睇好多戰爭片,有好多想像,諗過如果當時有架車截停我哋,咁就完喇喎!」問到可覺得太太很任性?他笑言要「美化」去講,讚對方很「硬淨」:「如果唔係點樣廿幾歲生個小朋友出嚟?我哋經歷咁耐。」

    江碧蕙(Sherie)與新婚丈夫Jerome遊蜜月勝地塞舌爾首都維多利亞拍攝,她形容有再度蜜月的感覺,又感激節目令她夢想成真:「成日同馬影相,但由細到大都夢想喺海灘影一輯策騎相,今次實現咗好開心。」問到可有特別扮靚去影相?她透露本來打算穿平時策騎服裝:「導演話咁咪嘥晒?所以今次着咗長裙,有飄逸嘅感覺。」提到丈夫準備了驚喜燭光晚餐,她讚對方浪漫:「聽到海水撞落餐廳,幾得意!(佢平時都咁浪漫?)一定係啦,法國人嘛!」

    (蘋果日報/on.cc東網)

    SHARE