【好似真情侶】 Mandy秦博思跳愛的手勢舞 網民:真係好襯!(有片睇)

    如果有追開無線8點鐘的處境喜劇《愛回家》,一定對林美香Mandy和秦博思這對很有印象,兜兜轉轉二人終於在一起,真的令很多觀眾都很興奮,他們這對營幕情侶深得市民喜歡,很多人都想他們在現實也在一起。

    對林美香黎講,2017做過最好的事一定係識到秦博思 @maboboma 💓 由天光拍到天黑🤪 大小姐今次仲唔到我玩返你!🤣 睇妳同宋水輝仲有咩橋 #愛的手勢舞 #找數 #開心速遞 #情侶舞 @sukman_lam @jackhero5 @yuenchingfung @andreaso_ @kalok_ @iris_lammm

    A post shared by ✨Jan姐 謝芷倫✨ (@jan.tse) on

    近日,Mandy在Instagram 上傳了一段影片,是她和博士一起挑戰最近大熱的情侶手勢舞蹈,網民看完都紛紛表示好sweet,讓人懷疑二人是不是戲假情真,互相有好感呢!

    佢哋仲上載埋NG片段。

    http://tv.on.cc/hk/index.html?i=OEN180109-13605-CO5-M&d=1515467901

    真係好sweet

    Mandy還要留言「對林美香黎講,2017做過最好的事一定係識到秦博思」,好甜呀!接著更說:「大小姐今次仲唔到我玩返你!睇妳同宋水輝仲有咩橋」看來接下來可以期待大小姐的手勢舞啦!

    https://78.media.tumblr.com/13142716a1f37600ab9086e4758c08d2/tumblr_p1ve0kEWiy1wapxtuo1_1280.png
     

    隔住個MON都覺得佢地好冧!

    (東方日報)

     

    SHARE