【Hashtag開埋估】吳日言:今天我們要努力做…

    吳日言(Yan)前年突然公佈婚訊,喺沖繩同秘密拍拖17年嘅男友Barry結婚。

    今日凌晨阿Yan喺fb同ig到放閃,貼出同老公嘅sweet sweet合照,佢留言話:「18年前跟你一起,同樣的日子,你曾經許下了承諾,今天我們要努力做。」

    阿Yan喺「努力做」後面就加一個貼圖,呢個貼圖真係令人充滿遐想…咁阿Yan為咗釋除大家嘅疑慮,係hashtag到即時解畫:「#幸福人妻 #未有B呀」

    原來係阿Yan同老公相識十八周年紀念日,老公仔當然要送吓花o氹下老婆,見到阿Yan都笑得好開心,咁點解阿Yan要特別提話自己仲未有BB呢,是咁的,因為去年佢喺曾經喺社交網留言話「我們仨」,當時就已經引起大家嘅誤會,以為佢造人成功,當時阿Yan出席公開活動時就話過想18年生BB,因為狗年BB會同佢好夾,而佢老公生肖就係屬狗,希望佢好快就會有好消息公佈啦!

    (蘋果日報)

    SHARE