【父母離異 被歧視】好想知點解爸爸會離開自己

    歌手張紋嘉(Crystal)將於2月8至11日演出舞台劇,她坦言已隔了一段時間沒有做過,這次在劇中飾演與爸爸沒見面20年的女兒:「係個台灣女仔,飛嚟香港搵做攝影師嘅爸爸,佢好想知點解爸爸會離開自己,同埋點解自己對婚姻同愛情都有恐懼。」她指故事由外國劇本改編,加上已經演出多次,所以劇情和人物都很實在:「我覺得係個好大挑戰,珠玉在前,有人做過就覺得一定要做得好啲先得。」

    歌手張紋嘉

     

    提到其中一幕要與20年沒見的爸爸擁抱,她直言尷尬:「佢哋問我係咪冇攬過我阿爸,我話我長大之後真係冇。我成日同朋友攬,但從來冇對父母做過呢樣嘢。」她形容家人比較傳統,不習慣用身體及語言表達愛意,通常以禮物代表關心,結果她被劇團各人歧視:「我有諗係咪要同我阿爸講我好錫佢,或者試吓攬住佢,但我驚佢嚇親,問我做咩!」說到父母早已離異,並各自有新家庭,Crystal坦言較少與他們見面,但打算鼓起勇氣表達愛意。問到可會經常傾偈?她表示每次一起吃飯都會傾很多,又會互傳訊息:「以前就少啲,依家佢哋喺電視見到我細個嘅偶像郭富城,就會Send相畀我睇,我哋好似變咗朋友咁溝通。雖然有時佢哋會話我,但呢樣嘢都幾得意。」她笑說自己和父母都愛報喜不報憂,不想別人擔心:「有時見到佢哋身體冇以前咁好,我會鬧佢哋,叫佢哋唔好食某啲嘢,但佢哋好少將煩惱講畀我聽,可能要由婆婆或者其他屋企人口中先知佢哋點解食咁多藥。」

    至於排練時間緊迫,她大呼緊張:「舞台劇係一Take過,要對走位、角色個Flow好清晰,每一場就好似重新嚟過咁。仲要同燈光、後台、其他演員互相配合,好多嘢都要好精準,一錯就會影響到大家,所以要排練好長時間。」雖然現在她每日都要一早起身排戲,但她表示已經習慣,並且很享受用這麼多時間深入地尋找角色。問到喜歡戲劇的原因?她指初時是為了嘗試另一種生活,後來就發現演戲是情感的出口:「現實中我會收埋自己,唔會挖啲感受出嚟講,但做戲可以藉角色抒發感受。當我了解戲劇多咗,就覺得係一種好高技巧嘅藝術,將自己成個人抽出嚟去代入角色,呢樣嘢好Amazing。如果大家願意睇,我絕對想一生都做呢樣嘢。自己好鍾意睇電影同舞台劇,見到啲演員好勁,好真實咁演繹個角色,我都好想自己做到。」

    Crystal 笑說自己和父母都愛報喜不報憂

     

     

     

     

    (ON.CC)

    SHARE